Ukrainian English Russian

ЗВІТ

про стан організації роботи із зверненнями громадян

в Дніпродзержинському училищі професійної підготовки персоналу

Державної кримінально-виконавчої служби України

за І квартал 2016  року

     Робота із зверненнями громадян та організація їх особистого прийому в Дніпродзержинському училищі професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України проводиться у відповідності до вимог наказів Міністерства юстиції України від 23.07.2013 № 1475/5 "Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян у Державній кримінально-виконавчій службі України" та від 30.05.2013 № 1018/5 "Про затвердження Порядку особистого прийому громадян у територіальних органах управління, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і навчальних закладах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України".

     Прийом громадян проводиться у години, визначені графіком особистого прийому громадян керівництвом училища на 2016 рік, який оприлюднений на офіційному веб-сайті училища, а також розміщений у загальнодоступних місцях (на КПП, на стендах наочної агітації в будівлях гуртожитків для слухачів та навчальному  корпусі).

     За І квартал 2016 року до училища для вирішення питань по суті надійшло 2 письмових звернення від колишніх працівників училища. У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року в училищі було зареєстровано надійшло 1 звернення від колишнього працівника училища.

     У 1 кварталі 2016 року звернення були прийняті на особистому прийомі начальником училища, а у 1 кварталі 2015 року – звернення надійшло поштою.

     Звернень від громадян електронною поштою або факсом, а також через уповноважених осіб, органи влади або засоби масової інформації ні у І кварталі 2016 року  ні за аналогічний період 2015 року не надходило.

     Скарг, повторних звернень громадян, а також звернень, негативні відомості в яких підтвердились або частково підтвердились, не надходило.

     Колективних або анонімних звернень не надходило.

     Звернень від героїв Радянського Союзу, соціалістичної праці, героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, осіб, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки не надходило.

    Загалом громадяни у своїх зверненням порушували питання праці і заробітної плати:

-           надання довідки, що підтверджує стаж служби в училищі – 1 звернення (2015 рік – 0 звернень);

-           надання довідки про заробіток за період служби в училищі – 1 звернення (2015 рік – 1 звернення). 

    За результатом розгляду всі звернення вирішені позитивно (надано необхідні архівні довідки). Терміни розгляду звернень не перевищували 5 діб, а у 2015 році звернення розглянуто у термін до 15 діб.

      Питання стану організації розгляду звернень громадян в училищі у І кварталі 2016 року розглянуто на оперативній нараді при начальнику училища 28.03.2016р. Загальний контроль за дотриманням вимог законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян та проведення їх особистого прийому, знаходиться на постійному контролі начальника училища.