Ukrainian English Russian

ЗВІТ

про стан організації роботи із зверненнями громадян

в Дніпродзержинському училищі професійної підготовки персоналу

Державної кримінально-виконавчої служби України

за ІV квартал 2015  року

     В Дніпродзержинському училищі професійної підготовки персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України робота із зверненнями громадян та їх особистого прийому організована у відповідності до вимог наказів Міністерства юстиції України від 23.07.2013 № 1475/5 "Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян у Державній кримінально-виконавчій службі України" та від 30.05.2013 № 1018/5 "Про затвердження Порядку особистого прийому громадян у територіальних органах управління, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і навчальних закладах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України".

     Прийом громадян керівництвом училища у ІV кварталі 2015 року проводився у дні та години, що визначені графіком особистого прийому громадян.

     За ІV квартал 2015 року до училища для вирішення питань по суті надійшло 3 письмових звернення від колишніх працівників училища. У порівнянні з аналогічним періодом 2014 року до училища звернень не надходило.

     Всі 3 звернення були прийняті на особистому прийомі начальником училища. 

     Звернень від громадян електронною поштою або факсом, а також через уповноважених осіб, органи влади або засоби масової інформації ні у ІV кварталі ні з початку 2015 року не надходило.

     Скарг, повторних звернень громадян, а також звернень, негативні відомості в яких підтвердились або частково підтвердились, не надходило.

     Колективних або анонімних звернень не надходило.

     Звернень від героїв Радянського Союзу, соціалістичної праці, героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, осіб, постраждалих від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту і підтримки не надходило.

    За соціальним станом заявників звернення у ІV кварталі 2015 року розподілились наступним чином:

-           пенсіонери – 2 звернення;

-           інші категорії – 1 звернення.

    Питання, що порушувались у зверненнях за ІV квартал 2015 року стосувались праці і заробітної плати:

-           надання довідки, що підтверджує стаж служби в училищі – 1;

-           надання довідки про заробіток за період служби в училищі – 1;

-           надання копії послужного списку – 1.

    За результатом розгляду у ІV кварталі 2015 року всі 3 звернення вирішені позитивно (надано необхідні архівні довідки).

     Терміни розгляду всіх звернень не перевищували 5 діб.

      Питання стану організації розгляду звернень громадян в училищі у ІV кварталі 2015 року розглянуто на оперативній нараді при начальнику училища 21.12.2015р. Загальний контроль за дотриманням вимог законодавства, що регламентує роботу із зверненнями громадян та проведення їх особистого прийому, знаходиться на постійному контролі начальника училища.